Wednesday 31 January 2007

Hoj!

Prvo opravicilo ker se dolgo nisma javla...ni blo cajta :)
Bila sva v Kuala Lumpurju in to je tudi vse kar sva videla v Maleziji. Mesto je lepo, zanimivo in zelo malokdo tezi s prodajo raznoraznih stvari. Koncno pa sva lahko jedla tudi nekaj drugega kot pa riz in sojino omako...hvala Indijcem da jih je tolko v KL! Indijska hrana je kul!!!!
V Singapurju sva prezivela dva dni in vecino casa sva krozila po trgovinah (waw...novo kolekcijo Swatch bijoux majo!!!) Zelo sem se smilila sama sebi ker si kljub ogromno super fajnih trgovin nisem mogla kupit nic. No..skoraj:) Skusnjava je bla le prehuda, zato mam nove cevlje;))

No..zdaj pa koncno Avstralija!!
Melbourne je zelo lepo mesto in komaj cakava da se cez en mesec vrneva. Na zalost pa sva za en dan zamudila Australian Open. Pa dobro..saj je bil samo tenis:)
Sposodila sva si avto in je ful fajn, ker si lahko ogledava stvari ki jih drugace nebi mogla in lahko se ustavima kjer je fajn za slikat. Ugotovila pa sma tut, da so razdalje med bencinskimi crpalkami veliko vecje kot pa pri nas, ker nama je skor zmanjkalo bencina. Z zadnjimi hlapi sma le prisla do resitve. Tudi voznja po levi strani ceste nama ne povzroca prevelikih tezav, razen ko je potrebno hitro odreagirati vklopiva brisalce namesto smernikov.
Na cestah so mi zelo zanimivi opozorilni znaki. Najvec je takih, ki opozarjajo, da bojo kenguruji preckali cesto in tudi midva sva videla ogromno povozenih. Vidla pa sem tudi zivega kenguruja, papige in zival, ki je podobna jezu, samo da ima rilec:))
Nad Avstralijo sem cisto navdusena in komaj cakam da si jo v celoti ogledava, se pa nekaj casa nebova javila ker bova potovala po puscavi.
SLik na zalost spet ni, ker jih ni mozno dat na racunalnik ampak..ne obupat nad nama...saj enkrat bojo.

Lepo se mejte, pa se cujemo takoj ko bo mogoce.
Lep pozdravcek, Mojca

11 comments:

Anonymous said...

Fajn da sta se javila.
Ja Mojca kaka ženska bi pa bila, če si ne bi kupila čevljev...(Sigurno si jih že nujno rabila).
Fajn potujta po Avstraliji, pa ja ne pozabita tankat...
Pozdrav iz sončnih Raven

Anonymous said...

Samo, da sta zadovoljna.
Metka, glede tistega o ženskah, bi nas pa verjetno bolj malo izpolnilo kriterije, če bi bila Mojca merilo.
Sicer pa srečno vožnjo po levi in lepo se imejta,
mama

Anonymous said...

No lepo da znata vozit pa zapravlat. Vesela sem, ker sta v Avstraliji, ko pač mislim, da je tam bol varno (teta se pač boji za vajo). Z veseljem smo si ogledali vajine slikce. Lepo se imejta še naprej.

Anonymous said...

Še doro, da sta bla na pripravah za vožnjo po levi v Angliji. Vozla sicer nista, sta jih pa lahko gledava. Tud neki, al.Če pa slučajno kakega kenguruja povozita, je pa lahko kr fajn večerja na prostem. Fajn se vozta, pa brez kakih tumarij. Uživita!!!!
Sašo

Anonymous said...

a sta vidva the petronas towers u kualalumpurjo?...če jih nista, jta nazaj PA SLIKITA!!...:D...drgač pa fajn se mejta še naprej...

Anonymous said...

Hej! hihi...ja cevle sem res nujno rabla;0 Blaz, ja stolpe sma vidla, pa mam sliko ko jiva polcam:) Upam da jo bote lahk cimprej vidli:)) Lp

Anonymous said...

Mojca še neka sem pozabva.
Če boš še kaj tk nujno rabva, ti kr kupi,pa da ne boš pretežko nosva pošlji s hitro pošto.

Anonymous said...

Mojca a pa še maš kaj placa za čevle, al ti jih Miha nosi? :)
Pa čimprej dajta slikice gr. Pa ne sam pokrajine slikat, al Mojca :)
Uživita še naprej!

Anonymous said...

halo, popotnika!
Ko so mi ze tako lepo nastavili,pa pokukam še na to stran.Velik zalogaj bo to vajino popotovanje. Maksimalno uzivajta in si čim več oglejta, če pa utegneta,pa le kaj dajta na blog.Nas je kar nekaj radovednih.
LP Tinkina mama

Anonymous said...

prej sm vama zavido da sta šva...zaj ko sta vidva pa petronas towers...zaj sm pa lubusumn:P

Anonymous said...

Mojca,veš tudi tvojemu stricu zmanjka bencina in to v avtu in to pri nas, kjer so črpalke kar pogoste.Ful uživajta, tudi med domačini, saj si prebrala knjigo Imenovali so jo dvoje src, ki govori o Avstraliji, pa Pesem ptic trnovk si tudi gledala.
Lep pozdrav!
Meta in Joži