Tuesday 9 January 2007

Bangkok part 2, Laos

Haj haj!
Ko sem sla prebirat prejsnji blog, sem ugotovila, da sem bla mogoce malo prevec kriticna. Prvi dan sva bila zelo utrujena, in nic ni bilo tako kot je treba..:) Naslednji dan sva si sla ogledat kraljevo palaco in cudovite okoliske templje. Bilo je res enkratno in celi vtis se je popravil. Tudi tecnih tuk-tuk soferjev sva se navadila, tk da je blo kr bols. Ok...no..verjetno vas bolj zanima kak je Laos.
Prvo moram povedat da so ene 50 let za nami (najmanj). Na meji smo cakali najmanj eno uro na vizo, ko pa smo ze prisli cez mejo, smo morali placati "entry fee". Glavno mesto Laosa...Vientiane...KATASTROFA!!! Ko smo se pripelali s pick-up motorjem, so nas gledali ko bi iz lune padli. Mene je blo prav strah... Poleg tega se mi je ta dan zameril se zato, ker sma mogla skoraj cel dan cakat na avtobus, ki pelje do Luang Prabanga. Zanimiva je bla pa voznja z avtobusom..ko u filmo Ko to tamo pjeva. Se muziko smo meli skos tako neko jodlarsko, da se spat nisi mogo. Pa...stali smo vsake par ur pri stantih, da so sli jest.
Hrana je pac tk...na Tajskem prodajajo vse!! Najbolj zaninive so mi ble pecene zabe...prav jak!! Drgac pa najdes vse vrste mesa peceno na palckah... Pac..glih cist vse kar si zelis videt pa tut kar si ne:) Kakih ekstremnih kost se nisma probvala.
Ko pa sma danes zjutraj prispela v Luang Prabang, pa se mi je kr nasmejalo ker je pooolno turistov! Sem jih tk vesela...prej jih tolk nisem vidla v celem tednu. Tk da...Laos je kul!!! Upam da bo fajna tut Kambodza, kamor odpotujema pojutrisnjem, jutri pa v juzni Laos.
Aja...slike bojo, sam malo pocakte, ker jih se ni dojst, pa tu niso glih ne vem kk napredni s tehnologijo;) Bojo pa:)

Mojca

14 comments:

Anonymous said...

Ja, zanimivo, kako je včeraj večkrat lepši kot danes.
Verjetno pa si predstavljaš, kako bi jaz uživala tam, kjer se tebi zdi najbolj odmaknjeno.

Lepo se imejta, mama

Anonymous said...

tako, kot že tolikokrat. Nikoli ne sodi po prvih občutkih. Pusti času čas, pa bo vse lepše. Še naprej veliko užitkov, res pa komaj čakamo kakšno sliko.U Ž I V A J T A!!!

Anonymous said...

Draga moja, malo pa morata potrpeti, da bosta videla, kako je doma lustno.
Kaj vama je bilo pa vsec oziroma kaj vama je vsec v Laosu - 100 % se najde še kaj razen turistov.
Kako pa kaj ljudje tam zivijo in kaksne imajo hise?
Menda je zelo vroce, ali je tudi vlazno.
Mene vse zanima, saj verjetno nikoli ne bom prisla do tja.

Pa uzivajta se naprej
Pozdrav

Anonymous said...

Pozdravljena!
Redno spremljam vajino potovanje, in ugotavljam da se imate vsak dan lepše....
Uživajta še za nas ki smo ostali v za vaju daljni Sloveniji.
Fajn se mejta še naprej
Metka

Anonymous said...

Lep pozdrav!
Sem Sašev sodelavec in prijatelj
in z občudovanjem spremljam vajino pot.Prijetno potovanje še naprej,upam pa da bom vsaki dan par minut vama za petama.
Čim več prijetnih presenečenj.

Tinka&Urh said...

(m)COW, (m)COW, (m)COW, Miha obljuba dela dolg, Mici eno delikateso morta probat, jz bi predlago pečene žabe, saj veš žabe morski prašički, potejto, potato:), lp

Anonymous said...

hy,jah 1 dan si rekla da ti ni blo preveč všeč - praviš,da je biv drugi dan lepši in ti je blo bol všeč.
upam da vama bo vsak nasledni dan, ko bota tam (kjer že bota) lepši - da se bota mela čim bol fajn - samo ne preveč,da nebota pol ostala ke tam!!!!!!!!!! :)
p.s.
Miha nevem ka bi pol mama brez tebe :)

Anonymous said...

da vaju še js pozdravim ... :) pa opomnim da nebi SLUCAJNO jedva kakih bogih psov al ... (al pa morskih prašičkov, al Urh =) ...
no pa sliki mi kaj fajnega. tk veš :))

stej in tač :D

Anonymous said...

če pa se ž lotita psa, majo pa baje bernardinci najbolš mso...tk veš kk je...če ž ješ, taj jej kvaliteto...:D

Anonymous said...

Morski prašički so bojda specialiteta...baggio a maš ti kakega v bližini? Bi mogoče kej gurmanskega si skuhal jutri... No pa da prediemo k bistvo lepo se mejta še naprej pa res čimprej slikice, ker če bi hotli brat bi kupli lonely planet:) AJt Zaenkrat...

Anonymous said...

Hojla drija mesarija, saj ni važno kaj je, samo da je pohano.
Lepo se imejta, pozdrave od dedana in bice, pa seveda od Špelce in Jakana. Pozdrave pošiljava tudi stric in teta.

Anonymous said...

Če bi slučajno probala psa, velikih pasem pa res ne, drugače ne vem, kako bomo junija našega Dona skrili.

Pozdrav

Mojca said...

Oj!
Obluboma da neboma jedla psov:) Fajn temo ste si odprli:))
Hvala vsem za lepe zelje!! Gremo pisat nova dozivetja...

Anonymous said...

Ka zdaj Mojca. A še ni blo kakega Tomija 2 al 3 al 4 na obzorju ... :)