Sunday 4 February 2007

Center Avstralije

OJ!

Javljama se iz cistega centra Avstralije - Alice Springsa, kjer postavljava nove osebne rekorde. V stirih dneh sva prevozila okrog 4000 km, temperature se sucejo okrog 50 stopinj v senci, sence ni pa nikjer nobene (hvala bogu imava klimatiziran avto). Tudi komarji postavljajo rekorde..v eni noci so me kakih 200 krat popikali po obrazu, rokah in nogah. Piknali so me tut v oko in pod njo, tk da sem mela ful oteceno..in so ljudje kr malo sumljivo gledali Mihana:) Po tem "incidentu" sma se z Mihano odlocla da ne grema na Fidzi, ker so tam komarji najhujsi.
Tudi muhe so neverjetno sitne in ogromno jih je, ampak vecina jih vsaj ne pika. Spoznala pa sva tudi druge zivali, ki niso nadlezne. V puscavi sva videla divje kamele in papige. Najvec zivali pa se vidi zvecer na cesti in konji, krave, dingoni, kenguruji in kuscarji se lahko zahvalijo Mihano da lepo in previdno vozi:)
Med voznjo sma vidla tudi nekaj mini tornadov, ki so vzdigovali pesek.
Ustavila pa sva se tudi v rudniku opala. Med odpadnim materijalom sem nasla veliko kamenckov, za katere upam da so opal (svetijo se ze lepo).
Ogledala sva si tudi sveto goro aboridzinov - Uluru. To je blo pa ful ful ful lepo in je zelo tezko opisat, zato si raje poglejte slikice
Tu sva tudi malo poblizje spoznala aboridzinsko kulturo in najbolj zanimivo mi je bilo, da je njihov prigrizek nektar mravelj in tocno vedo, kje drezati v zemljo da jih bodo nasli. Baje imajo sladek okus..(nisma poskusla!!!) Igrala pa sem tudi na aboridzinski instrument...didldu..al neki takega:) (Miha pa si ni upo poskusit!).
Tako..zdaj pa nadaljujeva pot proti severu (kjer je dezevno obdobje in ogromno komarjev)

Lep pozdravcek, Mojca

Kamela Uluru Uluru Kata Tjuta Opal Horatio Obala London Bridge 12 Apostles
Twin Towers Koh Phi Phi

11 comments:

Anonymous said...

Miha, glej, da se ne bi Mojcine zatekle oči ponavljale, saj veš....
Sicer pa je privlačnost do komarjev podedovala po očetu, torej sva midva varna.
Žal mi je za Fiji, pa saj do še nekje Havaji....
Srečno potovanje še naprej,
mama

Anonymous said...

Ja za komarje je tk, da majo radi sladko kri, si lahk šteješ v čast, da te majo "radi". Glede oke, se je včasih rekvo, da si po štingah padva, al pa se v omaro zeletela, al pa kaj podobnega,tk da je tta kr izvirna. :) Kar se pa muh tiče,..., pa saj veta na ka grejo, se ni za bat, da bi vaju pretirano napadale. :))

Aja Miha, ce se bo Mojca kda zgrazala, ko bos v Avstraliji spil cel kup pira pa se ti sploh ne bo ekstra poznalo, naj jo pomirim, da un njihov FOSTER's je skor tk ko nas radler, ker verjetno bos rabo v bliznji prihodnosti kako uteho - "Luis Nazario de Lima" je vas in to za leto in pol!

En lep pozdrav se od naju dveh.

Rok&Larisa

Anonymous said...

Pa Horatio tut pazi na vaju, sm kr pomirjen. :))

Anonymous said...

hehe sj ce mas eno oko zateceno...pa nej tej miha poskrbi da bos vsaj simetricna...ga vsaj nebojo po krivici grdo gledli drugi:)...drgac pa fajn slika una...:)...se kr vidi da je miha sliko pa te je fajn nastimo ne pa tko ti mne u pissi...no fajn se mejta se naprej, pa pozdravita crocodile dundeeja...

Anonymous said...

ves Mojca, tudi Rok je imel zateceno oko, ampak od padca pri smucanju, tk da ni nic takega, saj hitro zgine.
Lepo potujta naprej.
Z Jozijem tezko cakava na vsako javljanje (vajino in od Urha in Tinke)
Meta

Anonymous said...

Zgleda da so komarji koma čakali na tebe Mojca...
Skile so zelo fajn.
Lepo potujta še naprej pa ja ne pozabita tankat...
Pozdrav,
Metka

Anonymous said...

Mojca zelo se mi smilis, ceprav ne vem, kako je to, ce te komarji tako ljubijo.
Fotke so super, le vajina se mi najbolj ne dopade. Zdi se mi, da je Mihana ze pol majn.
Skoda, da ne bosta dopustovala na Fidjiju, saj si se ga zelo veselila.
Mama ima prav tako kot vedno - saj so se drugi krasni prostorcki na zemlji.
Miha, a Horatio je pa tvoj. Prav nic ni podoben tistemu iz "Hamlisa"
Lepo se imejta, cimprj se spet javita in kaj poklicita.

Anonymous said...

aja mam pa se eno pripombo...vidva sta tejk znanih stvari...tejk znanih gor pa vsga...ali vdva se greta slikat zravn cist enega normalnega zalivcka ko ga lahk pomoje najdes se na slovenski obali, ko roko na srce ni glih najvecja:D

Anonymous said...

Hej, super fotke. Avstralija je res nekaj posebnega. Ce bosta imala moznost, pojdita na severu do Cairnsa,kjer je koralni greben. Nepozabno, bosta videla.
Sicer pa upam, da uzivata, pa ne sekirajta se prevec zaradi nadleznih komarjev in muh.
Skoda da ne gresta na Fidji, bosta pa polezavala kje drugje, mislim, da se bo ze kaj primernega naslo.
Skratka uzivejta, pa kmalu se spet oglasta!
Ziva

Anonymous said...

Miha verjetno si še tejk bol vesel, da maš Mojco zravn, maš vsaj mir pred komarji :)

Logično, brez Horationa pač ne gre :)

Uživita še naprej!

Anonymous said...

Ja Miha js se kr strinjam z mamo, da te je vedno majn - sam to glej da boš nazaj prišo. ;)
Mojca tebe majo pa očitno komarji zelooo radi - nevem ka si se jim tk prikupla. ;)
Za Fidji se pa kr ne sekirita preveč, itak bota vidla tolko krajev pa držav, ko jih pol od nas nebo nikol!!
Aja morm pohvalit še slikice, ker so mi fuul lepe - sam lahk bi jih blo malo več.
No uživita se naprej - pa upam da brez komarjev :)