Friday 12 January 2007

Laos part 2

Oj!

Ob drugem obisku glavnega mesta Laosa, Vientianeja, sem mocno spremenila mnenje na bolje. Pravzaprav sploh ne izgleda kot glavno mesto, ampak kot kako letovisce, saj je tempo zivljenja veliko bolj pocasen kot pa v vecini mest, ki jih poznam.
Se vedno pa mislim da so vsaj kakih 50 let za nami. Imajo zelo stare avtobuse in z enim od njih se nas je peljalo vsaj dvakrat vec potnikov dovoljenega stevila. Poleg tega smo prevazali tudi na tone poljskih pridelkov in nekaj zivih kur. Pri izstopanju iz avtobusa smo morali preplezati gore koruze in riza. Bolj ko ne vsi Laoscani so bruhali ko vidre, saj se ocitno niso navajeni voziti vec ko pa 5 km/h:)
Od vseh stvari, ki sva jih v Laosu dozivela pa se mi je najbolj zanimivo zdelo, kako menihi vsak s svojo malo posodico navsezgodaj zjutraj v koloni hodijo po mestu, pred hisami pa jih na kolenih cakajo verniki in jim darujejo hrano.

To bo iz Laosa vse...naslednjic se javim z opisom dogodivscin iz Kambodze. Zal slik ni veliko, ker je internet katastrofalno pocasen in traja celo vecnost da nalozis eno sliko. Pardon...verjetno bo bols v civilizaciji:)
Papa, Mojca

idila menihi baraka
avtobusna postojanka trznica

10 comments:

Anonymous said...

haha, prvi komentar pripada blažu...yeah!...no vsaj slike sta gr dava...tut to je neki...miha...poroči ko do zaj je zihr ž uslonva ga kaj:D...no torej...fajn se mejta še naprej...let the force be with you:)

Anonymous said...

haha, drugi komentar je pa moj....
Pokrajina je videti res zelo lepa. Glavno je, da vidva uživata.
Ali se lahko kje tudi kopata - glede na strašno vročino - ali je vse bolj ?????.
Fino je, da sta pripela nekaj slik.
Uživajta še naprej,
Pozdrav

Tinka&Urh said...

Za tretji komentar se bom pa taj kr jz zagrebo. Mrm rčt, da mi je mavo v oke skočva opazka da Laoščani bruhajo (bluvajo), a to kr po avtobusih, al skoz okne, al en po drugemo, al zuna, al kk to?
Sicer pa lepo to, da sta zrihtava mavo slik, da vsaj približno vidimo kje sta in kaj delata. Fajn se mejta, (m)COW za lep začetek dneva

Anonymous said...

No me veseli da uživata - pa da bota vidla kk živijo ljudje drugod po sveto.
Pa mene tut ful zanima, kk je zgledlo to, ko so vsi po vrsti na buso bruhali. ;)
Oglavnem uživita še naprej kejkr se da.

Anonymous said...

Tudi če si peti, ni slabo!!! Piševa takoj po povratku z Dunaja. Res je čudovito pogledat , pa čeprav jih ni veliko. ( a sta bila vidva tudi kje v bližini???). Samo da je. Vse razmere na busu pa približno poznama.Tako naprej.

Anonymous said...

tam se mal slabo vidi pa daleč so in ne vem točno ker izmed unih oranžnih je miha?
;)

rokruter said...

draga moja popotnika,

danes sem dobil ta blog naslov (hvala teta Irena!) tako, da vaju bom z veseljem spremljal na poti, kjerkolli vaju bo že ta vodila. Uživejta in srečno.

rr

Anonymous said...

Ja sam pa res, Miha ker od unih menihov si ti? :)

Miha said...

Kopama se se ne, nameravama se na Tajskem, ce boma kdaj prisla do tja.
(m)COW bo zgleda propado, ker Mojca spi po 12 ur na dan, drugih 12 ur pa vglavnem pije in hodi ter tecnari za internet in da je vroce, tk da ga ne utegne prevec uslonit.

Laoscani po vecini bruhajo v vrecke, vcasih tudi skozi okno ali eden po drugem. Mlajsi Laoscani tudi lulajo (po mamah in sosedih, ker hlac nimajo).

Js sem uni menih v plavi rjuhi.

lp vsem,
miha

Ales said...

lol