Wednesday 24 January 2007

Tajska

Haj!

Evo, pa sma zaklucla tut popotovanje po Tajski. O njej mam pa se kr mesane obcutke.
Pokrajina je zelo lepa, ljudje pa mi niso ekstra vsec, ker vsi vidijo v turisto samo dobicek. Zaradi zapletov z vizo sva mogla potovanje po Tajski skrajsat in sma spustla vn severni del. Vzela sma si par dni dopusta na "rajskem otoku" Koh Phi-Phi. Uauuu...kk lepo je blo. Sla sma se tut potaplat z maskami in sma vidla Dory iz Nemona (in to cisto od blizu:)) ter ogromno drugih zanimivih rib in koral. Blo je res...supersko. Do koralnega grebena pa sma se pelala s kajakom in nama je slo zelo dobro od rok. Sicer sma oba nosla posledice...Miha ozulene roke, js pa opecene noge, sam se je splacalo:) Ce kdo rabi skipperja za kajak....mam zdaj znanje in izkusnje:)
Tajci so res neverjetno nadlezni. Zdi se mi, da ti cisto vsak hoce neki prodat. In zacenjalo nama je it ze grozno na zivce...hvala bogu zgleda da je v Maleziji vse cisto drugac:)
Miha je mel veckratno smolo s hrano...Ko je ze tako ali tako obupoval nad opranim rizem, ki sma ga jedla po dvakrat na dan, si je trikrat zaporedoma po nesreci narocil katastrofalno pekoco jed, da je niti priblizno ni mogel pojest.
Na zalost sva naletela tudi na meso zelo sumljivega izvora...Mihanovo meso je ful spominjalo na podgane (ali od podobnega glodalca), v moji omaki pa so ble kobilice (ali scurki). Miha je meso sicer jedel, sam ni ravno kaj okusil, ker je bla to ena izmed pekocih stvari...js pa sem moje kobilice pridno dajala na stran kroznika. Fuj!!!
Oglavnem...naceloma je blo fajn, sam mislim da me na Tajsko zaradi Tajcev ne bo vec.
Zal slikic zdaj ni slo prilepit..upam da bo mogoce v naslednjih dneh.
Mejte se fajn!
Mojca

13 comments:

Anonymous said...

končno po dolgem času.Tako kot riž, so tudi kobilice in tisto meso(karkoli je že bilo) verjetno užitni.Lepo potovanje še naprej. Pa nikar si ne jemlita preveč dopusta na "dopustu"
ata

Anonymous said...

Fajn da sta si vzela čas tudi za dopust in uživala na njem.
Za hrano pa ne vem kaj naj rečem... bljak
Uživita še naprej,

Anonymous said...

En del poti je torej za vama.
Škoda, da je turizem tako vplival na domačine, da so postali nadležni, saj res lahko precej utesnjujejo. Za hrano pa verjetno veš, kaj bi jaz naredila....
Pozdrav, mama

Unknown said...

Mojca ne poslušaj mame in pazi kaj ješ!
Naužijta se sonca in morja še zame!

Anonymous said...

oooooooo blek kako hrano jeta. Mojca js ti dam cist prav, da nisi jedla kobilic. Za Mihana pa tk vem, da ce nebi blo pekoce bi vse pojedo, ko rad proba kaj novega. :D
No drgac pa vidim da se mata super in upam da se bota mela se naprej (brez posledic)
čaw

Anonymous said...

oooooooo blek kako hrano jeta. Mojca js ti dam cist prav, da nisi jedla kobilic. Za Mihana pa tk vem, da ce nebi blo pekoce bi vse pojedo, ko rad proba kaj novega. :D
No drgac pa vidim da se mata super in upam da se bota mela se naprej (brez posledic)
čaw

Anonymous said...

jedva si ž povže, ne wm zka so kobilice tk nehigienske...itak si pa tut kobilice ž jedva:)...sam pač pečene, ne pa u omaki:)...torej...jest mata kaj...taj bota pa ž preživeva...živeli!

Anonymous said...

tak, da se vama se jaz malo javim...zdaj sma tud midva ze na poti in zato te cisto razumem glede gastronomskih specialitet. jaz sem danes tud neke neznane predmete pridno dajala na rob kroznika:) drugace pa vama moram rect, da bi vama blo tu ful vsec - ljudje sicer na vsakem vogalu nekaj prodajajo, samo so ful prijazni in nic kaj vsiljivi. tak, zdaj pa grema z urhom na pir (kdo bi si mislu, da bom to kdaj rekla:). uzivajta se naprej pa pazita nase. pozdrav iz mehike...

Anonymous said...

Jezus je sicer spremenil vodo v vino in hodil po reki pa take stvari, jz sem pa kr zadovoljen s tem da sem Tinko preprico da pije pivo:)

Lahko noc in eno kobilico na pomoc,

Urh iz Prevalj

Anonymous said...

Kaj si zaj vazen Urh...pri tekili pa si se tak kremzil zraven...:)mojca, tebi bi blo vsec:)

Anonymous said...

Prav je tako, da probata njihove specialitete - sorta mesa gor ali dol, pekoče gor ali dol.
V Londonu smo jedli v Tajski restavraciji, pa ful drago smo plačali, pa še vedli nismo kaj jemo - pol je prav, da vidva probata tudi original.

Lepo se imejta še naprej in uživajta!

Anonymous said...

no miha...mam pa tut neki za tebe...na rtvslo.si je vprašanje v anketi kera bo svetovna velesila čes 10 let...pa mislim da bi mogo ti to vedet glede na to da smo o tem diskutirali že u val thorensu 2 leti nazaj :D...lp

Miha said...

baggio mislim da sploh ni nobenega dvoma kera bo, smo bli vsi trije enotnega mnenja :)