Sunday 11 March 2007

S otok Nove Zelandije

Oj!
Vav!!! Pravli so vse sorte kako lepa je Nova Zelandija pa jim nisem ravano verjela, sam ...to mors sam videt da lahk verjames.
Ok no..gremo k dogodivscinam. Pristala sva v Aucklandu, ki je lepo mesto, ampak mene ni glih ne vem kolk ganil, ker so Avstralska veliko lepsa (nimajo ne vem kolk fajnih trgovin). Spet imava avto, tokrat zelo starega in se bolj pocasnega, tako da bi ga po klancu navzgor clovek rajsi potiskal ko pa cakal da pricinca na vrh. Ampak je pa dobra stran v tem, da si do potankosti lahko ogledava naravo in ne moreva prehitevat (edino traktorje ce se odmaknejo na odstavni pas).
Prvo sva si sla ogledat cisto severni del, kjer imajo 90 km dolgo plazo, po kateri se lahko vozis tudi z avtom. Imajo pa tudi ogromne pescene sipine po katerih sma se probala peljat po riti s polivinilasto vrecko, samo nikamor ni slo :(
Naslednjih nekaj dni sva prezivela med gejziri in malimi vulkanskimi kraterji. Jao...kk pa to smrdi...pa prav smesno je, ko poslusas mehurcke ko prihajajo na povrsje..ko bi kuhal polento:)) Imajo tudi ogromno termalnih kopalisc, ampak nama niti na kraj pameti ni prislo kopat se v njih, ker je tk fejst smrdelo po zveplu (gnilih jajcih).
Sla sma tut v jame, kjer imajo svetlece crve (glow worms). Ful so dobri...na stropu visijo in se tk lepo fluristentno zeleno svetlikajo.
Postavila pa sem tudi svoj osebni rekord....7 urni pohod na kraterje enega se deluocega vulkana. Prehodla sma 900 m visinsle razlike. Zdaj lahko recem da je blo res lepo in mogoce vredno tolk hodit, samo...ne vem ce me se kdo spraji na tak pohod:)) Morem pa zelo pohvalit Mihana, da me je prenasal celo pot, ker sem bla sitna ko muha ker je blo skos samo navzgor, v vodicu pa je pisalo da ni ektra tezek pohod.
Cez par dni pa se odpraviva na J del in se spet javiva v kratkem!
Lep pozdravcek, Mojca

P.S. A kdo ve, delo katerega umetnika sta zadnji dve slikici?



9 comments:

Anonymous said...

haha, mojca...a je pisavo kurce šprancirgang?:D...taj vemo kk sitna si, ja:D...no fajn se mejta še naprej...lp!

Anonymous said...

Ola. No, sem prav tezko ze cakala, da preberem spet kaj novega. Zadnji dve sliki pa zgledata tk ko kak Hundertwasser al pa Gaudi...?!?

Uzivajta se naprej!

Lp Tina

Anonymous said...

Lepo da sta se spet javila. Ja Mojca ne tk hitro če pa je omejitev 100. Glavno da si prišla nazaj z izleta, da si vidva lepote in nam jih opisala.
Saj smo pa vidli da je malca tud bva. Na izlet se splača jt že zaradi malce, a ne? Fajn se mejta še naprej

Anonymous said...

zihr je salvador dali:D...

Anonymous said...

Bravo, krasne fotke sta poslala.
WC je res za vzgled Hundertwasserju, malica pa spominja na tisto v Salzburgu.

Plaže so pa čudovite, še dobro da ne moreta preveč divjati, da ne bi bilo kazni.

Kaj pa živalski svet - ali je tudi tako zanimivo kot v Avstraliji.

Lepo se imejta in bolj pogosto se oglašajta.

Anonymous said...

Pa še to sem pozabila napisati.
Vidim, da se je Miha res naučil srfati ali deskati ali...
Sneg v Val Thorensu je zamenjalo avstralsko morje in celo novozelandske peščene sipine.

Enako velja zate Mojca, le da je pri tebi polažaj drugačen (sedeč)

Bravo!! :-) :-)

Anonymous said...

Bravooo!!! Trofli ste Hudertwasserja!!!
Drgac pa...to se niso slike iz pohoda..tiste sele pridejo. Tam ko sma bla midva ni blo vec trave:)
Ja..Metka..ponavadi se splaca it zarad malce, ampak midva se tte nisma mela zravn. Sam 3 snikerse:)) Lp, M

Anonymous said...

Veš ka Mojca. Taj pa ko prideta nazaj bomo šli tu blizu na izlet,tk da ne bo davč za hodit, zravn pa bomo vzeli fajn malco-več kot pa snikers...pa velikoooo čokolade za energijo.
Njam-njam....
Uživita....

Mojca said...

Irena, od zivali sma zaenkrat vidla sele ptice pa tjulne (upama se vsaj na kite, delfine, pingvine in kivije).
Metka..vas pa drzim za besedo:) Gremo na en kratek pohod z velko cokolad:))
Lp