Friday 16 February 2007

Vzhodna Avstralija

Viiiii....Nemona sma vidla!!!!
V ponedeljek sma se sla potapljat (snorklat) in blo je super. Sploh ne mores verjet kake vse ribe lahk vidis pa sploh se ne bojijo. V agenciji, s kero sma sla so nama podarili tapravo potapljanje do 7 metrov globoko za pol ure.Mene je blo tk strah....na trenutke sem kr pozabla dihat, sam se je res splacalo, ker sma tam vidla Nemona. Kaki fajni je!!!! In prav cisto tak je ko v risanki, se na istih koralah in na koncu koralnega grebena. No, vidla sma pa tut morskega psa...pa je bil tak strahopetec da nama je usel, ga se slikat nisma mogla. Js tut nisem mogla verjet, da obstaja tolk razlicnih koral pa takih razlicnih barv (ze midva sva vidla ogrmno, pa sma se potaplala sam na enem malem delcku). Oglavnem..oba sma istega mnenja, da takoj ko pridema domo, grema v tecaj potapljanja da si boma kdaj drugic lahko ogledala vse lepote koral in morja.
V Brisbejnu sma si sla pogledat zavetisce koal. Kake lubike so. Samo da majo one svoj evkaliptus pa da lahko spijo pol dneva, pa so najsrecnejsa bitja na sveto. Fuuuul fajn jo je pa stisnit ko te tk lepo objame:)) Sicer ti zelo drago zaracunajo...sam se res splaca. Pa prav tk nekot smesno po evkaliptuso disi:))
Tudi kenguruje sma vidla in jih hranla. Neizmerno fajn bi blo, ce jih nebi Japonci tolk filali z briketi, ker so vsi tako siti da se jim sploh jih mors skor prosit da jejo. So me pa presenetli kenguru mladicki. Js sem si skos mislala, da so v mami tk, da molijo glavo iz vrece, ampak v resnici pa majo glavo v vreci pa molijo tace vn. Ni prav lepo za pogledat...
No, morem pa povedet se to, da je Brisbane zelo lepo, moderno mestoin da se je vreme koncno malo obranlo meni v prid, ker ni vec tako grozno vroce in vlazno...koncno lahko normalno zadihas (tut malo dezja sma ze mala).
To bo pa za danes tudi vse...lepo se mejte, cez par dni pa se spet cujemo!

Papa, Mojca

P.s. Prosim da mi vsi zvesti bralci poslete naslove, da vam lahko pisem!(mojcabostjan@gmail.com al pa kr v komentar). Hvala:)

koala kadling skok v mamo jamiiiiiiiii jamiiiiiii kadling 2 papiga brisbane cairns potapljac

9 comments:

Anonymous said...

kamor je una koala tisava roke, se mi zdi da ni glih objema iskava:D...dregac pa a sta slikava tut kaj pod vodo?...bols da sta...pa mojca ne wm ka se tejk repencis:D...komarji so ti vsaj barvo prnsli:D...lp!

Anonymous said...

aja no miha ti s pa tk tejk rjav z da bi lahk dola zravn domorodcov ostav...poimenovali bi vajo lahko jingjang:D

Anonymous said...

veselja in navdušenja poln blog, ni kaj. Veseli me, da tako uživata, seveda v upanju, da bo tako tudi naprej. Glede koral vama verjamem, da je nepopisno lepo. Potapljanje pa tako lahko nadaljujeta v Piranu. Koral seveda ni!Lepe slike!!!
Adijo

Anonymous said...

Prav vesela sem, da sta tako navdusena nad Avstralijo. Na zacetku vajinega potovanja ni blo cutit takega navdusenja.
Fotke so super, uzivejta se naprej.
Ziva

Anonymous said...

Ja, samo da uživata.
Mojca, zdaj šele vidiš kako moč ma evkaliptus, na Korziki mi nisi verjela. Saj, daleč od doma prideš človek do globokih spoznanj.

Še naprej veliko navdušenja.
mama

Anonymous said...

Kaj naj rečem, res vama zavidam. Verjamem, da se imata fino. Sem vesel, da je tako. Čuvajta se in uživajta.

Mojca said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Krasne fotke, se vidi, da res uživata - le tako naprej.
Ja, Mojca, na komarje boš pa še dolgo imela spomin.
Čuvajta se in uživajta še naprej, pa čimprej se javita.

Anonymous said...

barve vama ne manjka, posledice pikov komarjev so pri Mojci tudi vidni,koala te je kar močno stisnila - ali okrempala, ampak važno je da bota veliko vidla in doživela.By
Meta