Tuesday 24 April 2007

Vzhodna Amerika

Haj!

V casu, odkar smo se nazadnje culi se nama je spet zgodlo kr neki reci. Najprej sma sla v Orlando, kjer sma sla v Disneyworld. To je neki tk ogromnega, da sma rabla en cel dan da sma si pogledla petino parka. Seveda tistega, kjer se lahko slikas z Mikimisko in Mikijem:)) Sem bla ena redkih, starih pod 12 let ko je stala pol ure v vrsti da se je slikala z njim:))
Iz Orlanda sma se odprajla v Miami. To pa je po mojem mnenju mesto mode, lepote, gejev, grozno dragih restavracij in ekstra lokalov. Ogledala pa sma si tudi kosarkarsko tekmo med Miami Heats pa se enimi. Sicer nimam pojma o kosarki, samo mi je blo zelo vsec vzdusje v dvorani pa se darilca smo dobli (torbo in obesek). Obema nama je bil zelo vsec, samo sem bla pa grozno razocarana, ker nisma vidla Horationa iz nadaljevanke CSI Miami.
Washingtona sem se kar malo bala, ker pise v vodicu da se ta zgodi najvec umorov, samo je blo tam tolk turistov ko se v nobenem drugem mestu, tk da je blo super. Ful je blo lepo, ker zdaj najbolj cvetijo vsa drevesa in tulipani. Sma si fajn porazdelila fotografiranje z Mihano..on je slikal hise pa tako, js pa rozice:))
Tudi Philadelphia je bla zanimiva, meni sicer ne tolk ker je pac zgodovinsko mesto, samo sem se pa kr neki novih stvari naucla, tk da e blo tut to za neki doro.
Tk...to bi bil hiter opis zadnjih 10-ih dni. Zdaj naju caka pa se samo Toronto in pa New York, naslednji cetrtek pa se ze vracava domov. Koma ze cakama!!!!
Zelim pa vsem smotkonam ko grejo v Val Thorens lepo vreme in da uzivajo se za najo,pa da pridejo vsi cei nazaj!!
Lep pozdravcek, Mojca

8 comments:

Anonymous said...

Pozdravljena!
Bol gre vajino potovanje h koncu, prej se vama oglašam. Ja Mojca, zgleda da bol potuješ po svetu mlajša postajaš. Samo glej, da boš tk vlka, da te bodo na kontroli spustili na letalo za težko pričakovani povratek domov, glede na to, da še ne boš imela 18 let in ne boš imela spremstva staršev. Uživita!!! Metka

Anonymous said...

Ojla!
Mojca, jest mislm, da nisi edina, ki si v vrsti stala pol ure, da si se slikala z miki misko. Jest se eno poznam, ki bi to tut nardila, ha ha.
Drugac pa uzivita se zadnji del potovanja!
lp iz Spanije.(tut jest se mal potepam)
Ziva

Anonymous said...

Hvala za lepe želje. Val Thorens brez vaju res ne bo isti. Pa saj se v četrtek vidimo. Potem bomo pa vsi samo še doma. ( A kdo to verjame?)

mama

Anonymous said...

ja val thorens brez vajo res ni isti...recimo js bom mev cevo sobo za sbe:D...tk je...no, lp!

Anonymous said...

Upsi...tam je bla mala napaka:)) Mislala sem starejsa od 12:))
Mojca

Anonymous said...

hy,hy!!
Hehehe - ja Mojca sej nč ne škodi če se kda malo pomlajšaš. ;)
Drgač pa vidim da uživata.
Aja tam na košarki ti je pa pomojem blo sam zato tk všeč, ko si dobla darilo :D
Glede Mikimiške in Mikija pa tk vsi vemo, da je to Mihanova vlka želja, da bi jo mev za spomin na sliki...zato je pač tebe poslav čakat v vrsto, ko je njega blo preveč sram :D
No koma čakam, da prideta domo pa mislim da nisem edina - se mo kr tpli za vajo!!! :)
Lp! Eva

Anonymous said...

Pozdravljena!

Uživajta še zadnja dva dni, potem pa vaju čaka nekaj počitka, ampak ne preveč.

LP

Anonymous said...

haha...misilm da nebo počitka...kr ko prideta domo, je kr petek...pa sobota:)...